Дневно меню в Зоната

Диетично дневно меню, ден 1

Младежко меню за днес от 13 блока в Зоната.

С опция и за 11 блока в Зоната, специално за дами. 🙂

 

дневно меню в зоната

Закуска

Протеинови палачинки с шоколадов топинг – 3ПМВ

https://www.vegadietshop.com/hrani/protein-foods/protein-pancake

 

Обяд

Поширани яйца върху канапе от зелен фасул с ориз. Заливка от кисело мляко с копър и чесън – общо 4ПМВ. Без заливката – 3ПМВ

 

Следобедна закуска

Мандарини, сушено филе и ядки – 2ПМВ

 

Вечеря извън кадър

Свинско със зеле и хлебец – 4ПМВ. За дами 3ПМВ.

 

Закуска:

Протеинови палачинки, готов микс от общо 5 блока. Може да закупите от тук: https://www.vegadietshop.com/hrani/protein-foods/protein-pancake

Приготвих според указанията на опаковката. Изпекох 5 палачинки, всяка по 1ПМВ, като преди всяка пръсках тигана със спрей за готвене. Три палачинки отидоха при младежа, две за готвача. Топинга е без калории, купен от сайт за фитнес храни.

Палачинките са с вкус на яйчен крем, достатъчно сладки и вкусни и без топинга.

Общо 3ПМВ

 

Обяд:

270г зелен фасул (1,5В) и 20г ориз (1,5В) задуших във вода до готовност. Малко преди това добавих сол, а след като махнах от котлона полях с 1ч.л. зехтин (3М).

Поширах 3 яйца (3П) в микровелето в специално за целта съдче.

Сипах фасула с ориза в една чиния (добра порция се получи ), направих 3 гнезда, в които сложих яйцата. До тук всичко е 3ПМВ и става порция и за дами.

За младежа обаче добавих сос за заливка от 200г кисело мляко 3%, овкусено с чесън и копър (1ПМВ).

Зъз заливката се получават общо 4ПМВ.

 

Следобедна закуска:

150г мандарини (2В)

50г сушено филе Родна стряха (2П и 0,5М)

4 броя ядки (1,5М)

Общо 2ПМВ

 

Вечеря:

Готвя зелето стандартно с по 1ч.л. мазнина на порция. Порцията за младежа е 100г сготвено месо (4П), зелето не тегля, просто допълвам чинията (приемам го за 1В) и 60г хляб (3В). 1М, която остана приемам за мазнина от свинското.

За дами – 75г сготвено месо (3П), допълвам със зеле (1В) и добавям 40г хляб (2В). Общо 3ПМВ.

 

Е, това е. Цялата подготовка за ястията от снимката ми отне по-малко от час. Това, в случай, че търсите оправдание от рода на „Нямам време”. 🙂

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *